۴ پاسخ

پسر من هم میزارم بلافاصله میاد بیرون

بچه ده ماهه نیاز به روروئک نداره عزیزم

خواهر من دو ماهه جمع کردم براش کوچیک شده بود گفتم به ستون فقراتش آسیب وارد میشه جمع کنی بهتر نیست؟

منکه دوماهه دیگه نذاشتم روروئک از بس خودشو دمر میکرد ک بیاد بیرون یبار نزدیک بود با صورت دمر بشه کف زمین

سوال های مرتبط

مامان هديه خدا(ستیا😍) مامان هديه خدا(ستیا😍) ۱ سالگی
مامان پسرررییی🩵💫 مامان پسرررییی🩵💫 ۱۳ ماهگی