پسر من هم میزارم بلافاصله میاد بیرون
بچه ده ماهه نیاز به روروئک نداره عزیزم
خواهر من دو ماهه جمع کردم براش کوچیک شده بود گفتم به ستون فقراتش آسیب وارد میشه جمع کنی بهتر نیست؟
منکه دوماهه دیگه نذاشتم روروئک از بس خودشو دمر میکرد ک بیاد بیرون یبار نزدیک بود با صورت دمر بشه کف زمین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.