فقط استفاده پسرم از روروئک در همین حده 🤣

تصویر
۹ پاسخ

پسرمنم همینطور😂

چه کیفی می کنن با این کارا

پسر منم همین کارا میکرد دیگه جمعش کردم🥲🤣🤣

برای منم همینه آخرش جم کردم سوارنمیشه بزور سوارمیکنم‌گریه میکنه

منم یکی از این موجودات دارم😄😄😄

تصویر

دقیقا پناه🤦🏻‍♀️

ووووووی

آخ خودت قربون پاهات

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی