۱۰ پاسخ

نبابا چ زودی من میخام 37و 5برذارع

خوشبحالت من دارم زور میزنم فقط تا ۳۶ برسونم

بعد یه سوال دیگه طبق کدوم سنو 38هفته دقیق شد؟ می‌خوام برا خودم بدونم

تاریخ هم ازتون پرسید یا ن

ن‌خوبه

نه عزیزم از ۳۷ هفته و ۳روز به بعد سزارین انجام میدن

من ۳۸ هفته و ۲روز داد

به من ۳۸ هفته و ۴ روز داد

نه بره منم اینجوری داد

۳۸ هفته و چند روز میشی؟

سوال های مرتبط

مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 ۱۰ ماهگی