به سلامتی چند هفته نامه داد😍
سزارین سوم دیگ دلیل اورژانسی نمیخاد بریچ باشه یا سفالیک فرقی نمیکنه درهرصورت سزارین میشی تو بچه چندمته؟دکترت کیه
سلام عزیزم منم علی اباد میخوام زایمان کنم.بچت بریچ هس سزارین اجباری شدی؟ دکترت از اونا هس ک پول بدی دلیل اورژانسی بزنه؟
به سلامتی ان شالله
به ساامتی خوشی و حال خوووب سزارین کنی
بسلامتی عزیزم زایمان کنی
مبارکه گلم میشه بپرسم دکترت کیه و عملت کدوم بیمارستانه؟
بسلامتی.قیمت خوب دادن بهت سمت با تعرفه پارسال۱۰۰بود الان ۱۵۰دکتر ۲۵بیمارستان
بسلامتی عزیزم
بسلامتی و دل خوش عزیزدلم😍😍😍
هزینه دکتر و بیمارستان چقد شده؟؟
مبارکه عزیزمممم بسلامتی گلم ....کدوم بیمارستان زایمان میکنی؟
اختیاری رفتی نامه گرفتی یا ن عزیزم چقد هست هزینش
بسلامتی عزیزم انشالله صحیح و سالم گل پسری رو بغل بگیری
مبارکه عزیزم،هزینش چقدهست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.