۵ پاسخ

عزیز دکترتون ک بهتون نامه دادن مطبشون کجاس

به من ۳۸ هفته و ۳ روز نامه داده واسه ۸ اردیبهشت . سزارین اختیاری.واسه شما چرا اینقد زود قبول نمیکردی دختر

چقدر زود بهتون نامه داد دلیل خاصی داره؟؟دکتر من میگع هرچی دیرتر بچهرث برداریم بهتره ک مطمن باشیم دستگا نره

ب سلامتی کدوم بیمارستان

بسلامتی عزیزم
تاریخ زایمانت با توجه به ان تی چندم بود که شد یازدهم؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 ۱۰ ماهگی