عزیز دکترتون ک بهتون نامه دادن مطبشون کجاس
به من ۳۸ هفته و ۳ روز نامه داده واسه ۸ اردیبهشت . سزارین اختیاری.واسه شما چرا اینقد زود قبول نمیکردی دختر
چقدر زود بهتون نامه داد دلیل خاصی داره؟؟دکتر من میگع هرچی دیرتر بچهرث برداریم بهتره ک مطمن باشیم دستگا نره
ب سلامتی کدوم بیمارستان
بسلامتی عزیزم
تاریخ زایمانت با توجه به ان تی چندم بود که شد یازدهم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.