۷ پاسخ

کدوم بیمارستان سزارین میکنین؟دکترتون خانوم انصافی بودن؟هزینه چقد شد؟

۳۵هفته و چند روزین؟خودتون این تاریخو خواستین؟

منم امروز نامه گرفتم😊😊 ۲۸ تیر

سه چهار پنج چه تاریخ باحالی😂😍
چطور راضی شدن روز تعطیل انجام بدن

برا من ۱۴ تیره گفته بود چهارم ولی الان میگه چون سوم و چهارم تعطیله ، دوم بستری شو

عزیزم اونموقع میشی چند هفته دقیق؟ اخه دکتر به من گفت دوم بهت میدم فردا میخوام برم برای تشکیل پرونده اما دوم زوده بنظرم تازه میشم ۳۸ هفته طبق ان تی، دوست داشتم حداقل ۳۸ هفته و دو روز باشم
تاریخ طبیعیم طبق پریودی ۱۸ و طبق سونو ۱۶ تیره

تاریخت با انتی دکتر نامه داده ؟

سوال های مرتبط

مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی