اره الان دختر من 1 سالو 10 ماهشه 5 میبندم
من برا بچه اولم از شش ماهگی دیگه ۶ استفاده کردم هم آزاد تر بود هم راحت تر تا الان ک دوسال و پنج ماهشه هنوز از پوشک نگرفتمش ۶ استفاده میکنم
خودم الان ۴ و ۴+ ام
عزیزم بعد ۶ ماه خیلیا ۵ میبندن دیگه
آره مگه میشه استفاده نداشته باشه فک کنم ۶ و ۷ هم داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.