۵ پاسخ

اره الان دختر من 1 سالو 10 ماهشه 5 میبندم

من برا بچه اولم از شش ماهگی دیگه ۶ استفاده کردم هم آزاد تر بود هم راحت تر تا الان ک دوسال و پنج ماهشه هنوز از پوشک نگرفتمش ۶ استفاده میکنم

خودم الان ۴ و ۴+ ام

عزیزم بعد ۶ ماه خیلیا ۵ میبندن دیگه

آره مگه میشه استفاده نداشته باشه فک کنم ۶ و ۷ هم داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۴ ماهگی