بچه ها اگ انقباض داشته باشم باید شیاف بزارم

۵ پاسخ

من داشتم دکتر نوشت

منم الان تقریبا همینجوری شدم ولی استراحت کردم بهتر شدم ببین اگه با استراحت کردن و دراز کشیدن و تغییر وضعیت خوب نمیشه و فاصله هاش منظمه برو دکتر من گرفتم الان منظم نیست مال من

طول سرویکست چنده!؟

چه علائمی داری

انقباض رو دکتر تشخیص میده ولی درد داری ک با استراحت خوب نمیشه اره شیاف بزن ب دکترت هم بگو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تپلو مامان ماهلین و تپلو ۶ ماهگی