مامانای بوشهر دکتر نظری واسه سونو پیشنهاد میدین؟

۲ پاسخ

میگن خیلی خوبه
ولی شلوغ

میگن خیلی خوبه من میخوام واسه آنومالی برم
ولی میگن چند ساعت معطلی داره🥲

سوال های مرتبط