من با درد زایمان هم نمازم و ایستاده خوندم.
ممنون جواب دادین دوستای گلم♡
من اخرا ایستاده میخونم الان راحتم خداروشكر
من هفته های اول بعضی وقت ها اونقدر حالم بده میشد نشسته خوندم بعد که حالم اوکی شد سرپا شدم بستگی به شرایطت داره باید وجود نداره
هر وقت اذیت شدی نشسته بخون
همش بستگی به خودت داره
من جفتم پایین بود نشسته میخوندم
عزیزم مونده به شرایط خودت و اینک سعی کن تا حد امکان ایستاده بخونی ک هم ثوابش بیشتر هم اینک برات ورزش محسوب میشه
من الان اذیت میشم نشسته میخونم
تا وقتی که اذیت نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.