خانوما ازچندماهگی بایدنماز رونشسته بخونیم؟

۱۰ پاسخ

من با درد زایمان هم نمازم و ایستاده خوندم.

ممنون جواب دادین دوستای گلم♡

من اخرا ایستاده میخونم الان راحتم خداروشكر

من هفته های اول بعضی وقت ها اونقدر حالم بده میشد نشسته خوندم بعد که حالم اوکی شد سرپا شدم بستگی به شرایطت داره باید وجود نداره

هر وقت اذیت شدی نشسته بخون

همش بستگی به خودت داره

من جفتم پایین بود نشسته میخوندم

عزیزم مونده به شرایط خودت و اینک سعی کن تا حد امکان ایستاده بخونی ک هم ثوابش بیشتر هم اینک برات ورزش محسوب میشه

من الان اذیت میشم نشسته میخونم

تا وقتی که اذیت نمیشی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۸ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رسا مامان رسا هفته شانزدهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد