سلام دوستان ازچندماهگی سیسمونی میگیرن?

۶ پاسخ

من ۷شنیدم

من از الان نم نم میگیرن

من سر اولی از ۵ ماهگی که جنسیت رو فهمیدیم شروع کردیم اینسری ببینم جنسیتش چیه بعد شروع میکنم

بستگی داره اگر سیسمونی کامل‌میخوای بخری از ۷ ماهگی ولی در حد وسایل ضروری واسه بچه دوم دیگه ۸ ماهگی‌خوبه

تا سبکی برو بگیر سنگین شدی سختت میشه جنسیت معلوم شد از ۱۸ هفته به بعد بسم الله کن

من از دو هفته دیگه شروع میکنم

سوال های مرتبط

مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته 🥑☁️🍯👶🏼 مامان پسته 🥑☁️🍯👶🏼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۸ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان ابرا☁️ مامان ابرا☁️ روزهای ابتدایی تولد