سلام دوستان غربالگری اول ازمایش خونم میگیرن؟

۹ پاسخ

بله اول سونو بعدش جواب سونو رو میبری ازمایشگاه طبق اون ی ازمایش خون میگیرن

من ندادم 😶‍🌫️😬 الان حس بدی دارم

میگه اونا کامل نیستن بقولا

همون که باید سنو ببری پیش ازمایشگاه میگه این کامل تره

ان تی زنگ زدم منشی دکتر بهم گفت ۲۵۰۰سنو ۸۵۰۰ازمایش شاید بابیمه کمتر بشه

به من گفتن سنو ۲۵۰۰ازمایش ۸تومن

اره عزیزم
ولی نیاز به ناشتایی نیست

هزینه اش چقدره؟

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دنیای مامان مامان دنیای مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری