من تو بارداریام سه ماهم که تموم شد خوردم،فقط زیاده روی نباید بکنی
من از دکترم پرسیدم گفت نخور
کلا تو بارداری نباید بخوری
کلا جگرتاآخربارداری بخاطرویتامین Aزیاد توصیه نمیشه،خیلی هوس کردی چنددونه بخور،من خودم عاشق جیگرم وحشتناک ولی تا الان حتی یه دونم نخوردمه میترسم
سلام خوبی .من که تا اونجای که میدونم نباید اصلا جیگر بخوری تا زایمان ..باز بقیع بکن ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.