سلام دوستان الان من جگرمیتونم بخورم؟ازچندماهگی میشه خورد؟

۵ پاسخ

من تو بارداریام سه ماهم که تموم شد خوردم،فقط زیاده روی نباید بکنی

من از دکترم پرسیدم گفت نخور

کلا تو بارداری نباید بخوری

کلا جگرتاآخربارداری بخاطرویتامین Aزیاد توصیه نمیشه،خیلی هوس کردی چنددونه بخور،من خودم عاشق جیگرم وحشتناک ولی تا الان حتی یه دونم نخوردمه میترسم

سلام خوبی .من که تا اونجای که میدونم نباید اصلا جیگر بخوری تا زایمان ..باز بقیع بکن ..

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وسوم بارداری