خانوما کدو حلوایی چطوری درست کنم

۳ پاسخ

اگر میخوای ب کوچولوت بدی شکر و اینارو نزن

کدو هارو با پوست بکن بچین توی قابلمه لابه لاشون شکر بریز یکم اب بریز تا بخار پز بشن و اب زیاد نریز کدو زود میپزه و باید ابش در حدی خشک بشه ک عسلی کاراملی بشه.میتونی یکم شیره هم بریزی دراخر روشون با مغز گردو یا پسته

پوست پشتشو بکن
داخلشم تخم و ریش ریش هاشو بکن
بذار با ی لیوان اب بپزه بعد پوره کن ی کوچولو خرما یا نباتم بزن خوشمزه بشه
با ارد برنجم میتونی مخلوط کنی یا با پودر بادوم با سیب و ...

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی