سلام خانوما
کیا شیاف پروژسترون میزارن؟
ضرری ک نداره؟

۷ پاسخ

اوایل بارداری دکترم گفته بود زمانی که درد داشتی بذار منم اصلا نذاشتم ولی الان چند هفتست چون سرویکسم اومده پایین گفت هرشب بذارم ضرری نداره جای بچرو سفتم می‌کنه

شیاف پروژسترون دهانه ی رحمو سفت میکنه کمک میکنه به ادامه ی بارداری

از اول بارداری میزارم تا الان

منم از ۸ هفتگی دارم میزارم
روتین روزانه شده برام

سلام نه من از اول بارداری استفاده میکنم بخاطر خون ریزی خود دکتر بهم داده

من نه ضرری ندارع فقط نمیدونم چرا جدیدا درد پریودی میگیرم شنبه باید از دکتر بپرسم قبلا اینطوری نبودم

فک کنم همه بذارن دیگه

سوال های مرتبط

مامان Baby مامان Baby هفته بیستم بارداری