نگران نباش مال منم سکنی درد داره رحم داره جا باز میکنه باید خوشحال باشیم
اگر قطع نمیشه و ادامه داره برو لیبر
نگران نباش ابجی جان طبیعیه من هنوز به هفته ی شما نرسیدم ولی قبلا شکم زاییدم میدونم چجوریه اگه دردش جوریه که قطع نمیشه ول کن نیست اون خطرناکه وگرنه تیر کشیدن یا نا خوش احوال بودن در حد کم طبیعیه
استراحت کن دراز بکش
اگه خونریزی دیدی یا لکه و فشار شدید برو اورژانس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.