احساس سفتی پایین شکم بعد سزارین طبیعی هست؟

۹ پاسخ

اره درست میشه .....

منم اونجوریم . بی حسم هس بشگون میکیرم نمیفهمم

برای من بی حسه همچنان

اره سر هم هست

راست میگن که کمر درد میاره سزارین؟؟؟

من اولین زایمان هستم فعلا نگفته طبیعی یا سزارین ولی خیلی میترسم 😭😭😭

بخاطر بخیه ست بخیه کشیده شه بهترمیشه

اره طبیعیه۷لایه پاره شده عین همون ۷لایه بخیه خورده

سزارین سخته؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان فاطمه و مهدی😍❤ مامان فاطمه و مهدی😍❤ ۹ ماهگی