اره درست میشه .....
منم اونجوریم . بی حسم هس بشگون میکیرم نمیفهمم
برای من بی حسه همچنان
اره سر هم هست
راست میگن که کمر درد میاره سزارین؟؟؟
من اولین زایمان هستم فعلا نگفته طبیعی یا سزارین ولی خیلی میترسم 😭😭😭
بخاطر بخیه ست بخیه کشیده شه بهترمیشه
اره طبیعیه۷لایه پاره شده عین همون ۷لایه بخیه خورده
سزارین سخته؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.