سلام مامانا کسی با ای یو ای تعیین جنسیت انجام داده؟

۸ پاسخ

iui کی میگه برای جنسیته؟؟؟
فقط چون اسپرمای با کیفیتو جدا میکنن برای نابارورها روش کم هزینه تریه نسبت به ivf و نتیجشم خوبه احتمال چند قلویی رو بالا میبره...
یسری دکترام انقدر بی وجدان شدن همه رو میفرستن ای یو ای میگن تعیین جنسیت میکنیم..بعد طرف یدونه پسر میخواد سه قلو دختر میشه

هزینش چقده ای یو ای؟

بله. مشکل ازهمسرم بود اسپرمش خیلی ضعیف و پوچ بود باعمل واریکوسل درست شد .جنسیت پسر نیاز به یه اسپرم قویه

دکتر ب منم گفت این امپولایی که میزنیم
۴ تا اینا آمپول زد گف احتمال زیاد دوقلو میشه این چیزا بستگی ب بدنت داره

اره من برای بچه سومم آی یو آی کردم و به لطف خدا گرفت

بنظرتون تعیین جنسیت با ای یو ای چند درصده؟

مثبت سد ولی جنسیت اونیکه میخاستیم نشد

من کرده بودم

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان گردالی مامان گردالی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وسوم بارداری