دوستان این مدل شیر قشنگه و رنگش

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی باکلاس و درعین حال ساده و همیشه مده

اره عزیزم

بلههه

عزیزم مدل قشنگ تر هم هست

اینم هست

تصویر

خواهرم به جاش هين همين سينك واسه كابينت جديدش زد شيرش رو همين كرفت عاليه جون لكن ارتفاع داره

فشنكه اما سينك حتما بايد گود باشه مثل همين عكس ميبيني جقدر بلنده لگن، تو لگن كوجيك اب پخش ، مامانم لگن سينك معمولي بود شيرش خراب شده بود از اينا كرفت مجبور شد عوض كنه

واسه روشویی من دقیقا همینه

اره خوبه ولی الان مدلای قشنگ تر هم اومده

ساده و شیک همیشه زیباس

اره ‌

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان 🍭هستی فرفری🍭 مامان 🍭هستی فرفری🍭 ۱ سالگی