شیرخشک اپتامیل
این مدل قشنگه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

بگی نگی منم این سبک رو زدم
خیلی دوسش دارم

تصویر

آره قشنگه

چقدره هزینه اش؟

برای منم این سبکه البته من ۵ سال پیش زدم

تصویر

آره خیلی خوشکله گلم میخوام داشته باشمت خودم پرم میشه درخواست بفرستی

قشنگه ولی لای اون چوبا خاک بگیره تمیز کردنش خیلی سخته پشت ی طرح دیگه بزن

واسه منم این مدلیه

اینم از ما

تصویر

اره خیلی

خعلیییییی

آره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان طوفان و ارشیا مامان طوفان و ارشیا ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان حسناخانم👧🏼🩷 مامان حسناخانم👧🏼🩷 ۱۶ ماهگی
مامان اسماء خانوم 🤍✨ مامان اسماء خانوم 🤍✨ ۱ سالگی