کدوم قشنگه ؟



پوشک شیر خشک

تصویر
۱۴ پاسخ

دوتا بالایی خیلییییی تکراری شده😫

برای بچه اس دلش شاده نود نزارقشنگ نیست رنگین کمونیا خیلییی قشنگ و پرروحیه ان

هزینش چقدر عزیزم؟

راست پایین

پایین سمت راست

من اگه باشم قطعا رنگی
دنیای بچه ها رنگی رنگیه با رنگهای نود ازشون نگیرید🥰

رنگی رنگی راستیه

پایین سمت راستی😍

رنگی راستیه قشنگه
ولی خب دخترونس

چقد سمت راستی رنگی رنگیه قشنگه😍

بالاییا

بستگی ب سلیقه داره ک بخوای تم رنگی کار کنی یا نود
مثلا رنگی بیشتر ب دختر میخوره نود اسپرته

برای پسر خرسیا

همشون قشنگه

سوال های مرتبط

مامان طوفان و ارشیا مامان طوفان و ارشیا ۱ سالگی
مامان حسناخانم👧🏼🩷 مامان حسناخانم👧🏼🩷 ۱۶ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۱۵ ماهگی
مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی