۸ پاسخ

هر دوش قشنگه ، رنگش سلیقه ایه،
من خودم جدیدا از مشکی فراری شدم،
بیرون هم میشه پوشید بنظرم مثلا برای تفریح و پیک نیک و جمع‌های دوستانه

.....

تصویر

خیلی نمیتونی بپوشی چون بهاره هوا کم کم رو به گرمی میره

مشکی

وای چه خوبه کجا داره ؟؟؟ کدوم شهره آدرس؟؟

میشه بیرون پوشید ولی دیگه مناسب فصل نیست گرمه الان

من روشنشو پسندم شد
مشکیم قشنگه

مشکیش قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان حسناخانم👧🏼🩷 مامان حسناخانم👧🏼🩷 ۱۶ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی