هر دوش قشنگه ، رنگش سلیقه ایه،
من خودم جدیدا از مشکی فراری شدم،
بیرون هم میشه پوشید بنظرم مثلا برای تفریح و پیک نیک و جمعهای دوستانه
.....
خیلی نمیتونی بپوشی چون بهاره هوا کم کم رو به گرمی میره
مشکی
وای چه خوبه کجا داره ؟؟؟ کدوم شهره آدرس؟؟
میشه بیرون پوشید ولی دیگه مناسب فصل نیست گرمه الان
من روشنشو پسندم شد
مشکیم قشنگه
مشکیش قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.