این قشنگه یا عکس پایینی





#شیر خشک#گرمیچر#اهن#مای بیبی

تصویر
۲۰ پاسخ

یا این

تصویر

اولی قشنگ تره

ا‌ولی

دومی👌

صددرصد اولی...چون دومی سن رو بالاترنشون میده

اولی با اختلاف

دومی.

من کلاطرفدار رنگای گرمم

اولییییی

اولی.

اولی

ب نظرم اولی

بستگی ب رنگ پوست و چهره ات داره عزیزم

بستگی ب رنگ پوستتان داره

الان دودی مده دیگه

اگه سفیدی نداره موهات اولی وگرنه دومی بهتر پوشش میده رو زمینه

من میگم اولی

منم دومی

اولی قشنگ تره سنوزیاد بالانمیبرع🥰

دومی ...

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی