شيرخشك
كوليك
ماي بيبي

تصویر
۵ پاسخ

دختربزرگ منم 19فروردین هس ی کیک براش میگیرم خودمونی

دوقلوهای منم یک فروردینن،مامانِ آنیل ی سوال شما بندرعباسی هستین؟اخه ی خانومِ مهربون همراه با من سزارین شدن که اسم گل دخترشون رو آنیل گذاشتن شما نیستین؟

پیشاپیش تولدش مبارک💚
میتونی هم یه تولد در حد خودتون بگیرید ایشالا برای ۲ سالگی که بیشتر متوجه تولد و کادو و... میشن جشن بزرگتری بگیری

دختر منم یک فروردین من براش تولد میگیرم خودمون سه تأیی فردا می‌خوام برم یکم بادکنک واین چیزا بخرم. بگیر براش بچه ها متوجه نیستن یه تولد کوچولو بگیر

تولد پسر من ۱۱ فروردین
من کع میگیرم آخه فقط یه بار تولد یک سالگیش تا آخر تو دلم میمونه اگه نگیرم

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان ایلیاوتودلی🩷 مامان ایلیاوتودلی🩷 ۱۴ ماهگی