۲۱ پاسخ

پوشک کمر آدمو میشکنه

من همیشه بسته ۳۴ تایی میخریدم ۶۷۵ هزار اما شنیدم گرون شده فورا رفتم شش بسته خریدم همون قیمت ۶۷۵

من از وقتی گرون شده نخریدم کالابرگ رو داده بودم مای بی بی
الان ی بسته بزرگ مونده فقط

من که والا دارم شوهرم راضی میکنم واسه کهنه، اون بنده خدا بیکاره الان کارش آزاده، پس انداز هم هر چی داشتیم دیگه داره تموم میشه

بله متاسفانه اگه قیمت قبل جایی دیدین بگیرین من سایز 4، 34تایی میگیرم قیمت جدیدش حدوداً 900 شده

چند شددددد
من تا الان قدیم خرید گرفتم
۱۴ تا چهار کوچیک
دوتا دوبل ۵
پریروز سه. تموم شده بود ۷۰تایی قدیم گرفتیم ۶۰۰

من مولفیکس میگیرم، ما بی بی شده 780،
فقط اون نیست که گرون شده بابا همه چیز گرون شده اخه تا کی باید این گرونی رو تحمل کنیم، بعد میان یه کارت طرح امید رو به 1405 ها فقط میدن، بخدا دیگه داریم کم میاریم

دیگه گ .و‌ه بخورم بچه بیارم من نمیتونیم برسونیم والا

بله چون سلولز نیست 🫠 حتی ممکنه از این هم گرون تر بشه 🫠🫠

چند شده؟

جدی؟؟؟
همه ی برندها گرون شدن؟

چند شده؟

هوف چقدر🤦🏻‍♀️

مولفیکس چند شده ؟یه هفته پیش خرید داشتم 😥

من قبل عید امار داشتم ۱۲۰۰ الان چند شده؟

نههههه
چقدر شد
شانس گوه من از صبح تاحالا ۲۰ تا تموم کردم اسهال شده

چند شده

من دیشب پرسیدم بسته 34تایی مای بیبی680بود که از دیشب گرون شد😶

چند شددد؟

چقدر شد؟؟

آررره

سوال های مرتبط

مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی