خانوما این کفش قشنگه

شیر خشک

تصویر
۱۱ پاسخ

من دارم از اینا اذیت میکنن پامو جلو باز بخر

اوهوم

برای پای ظریف قشنکه و پوست روشن
بیشتر برا عروس میبرن این رنگی میتونه رنگ دیگ اگ هس بگیری

قشنگه قیمتش چنده

من کفش این مدلی دارم پاشنه کفش یکم اذیت میکنه راه رفتن باهاش سخته

اره ولی فرم پا مهمه اگر پا پهن باشه زشت میشه باید پا ظریف باشه

برا عروس خوبه

برای عروس قشنگه

آره قشنگه

اره.

اره.

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان حسناخانم👧🏼🩷 مامان حسناخانم👧🏼🩷 ۱۶ ماهگی