خانوما کدوم تم قشنگه ...
۱ یا ۲

فرزندپروری شیرخشک پوشک

تصویر
۱۵ پاسخ

من موافق نود نیستم اما سمت راستی قشنگ نیست رنگاش یجوریه

هیچکدوم

۲ خوبه برای بچه ولی بادکنک هاش مرتب نیست مثل ۱ . رنگی‌رنگی‌قشنگه

۱.

یک مناسب نوجوانست
2 مناسب بچه کوچک هست

دو اما با رنگای متنوع و جذاب تر

معلومه یک

۱ قشنگه

۲ اگه دیوار پشتی سفید بود بهتر بود خیلی شلوغه

۱ خیلی شیکه ولی زیادی بزرگونه است
۲ مناسب کوچولوهاس

۲ ترنده

یک

یک خیلی شیکه و لوکس
دو مناسب نی نیه و قشنگه

یک قشنگتره چون رنگی رنگی هستش

بنظرم یک وقت زیاده برای نود بودن

سوال های مرتبط

مامان ❤rayan❤ مامان ❤rayan❤ ۱۰ ماهگی
مامان رستا🤰 مامان رستا🤰 ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی