خانمها ۴ ماهمه پاهام یه کم ورم کرده ایا طبیعیه

۷ پاسخ

فکر میکنم از الان زوده که ورم داری

نه باید ب دکترت بگی برات ازمایش بنویسه

از الان زوده رفتی دکتر بهش بگو بهت دارو چیزی بده یا ازمایش بنویسه

از الان زوده نمک رو کنترل کن فشارت هم کنترل کن ب دکترت بگو نیاز باشه بهت دارو میده . پاهات رو اویز نزار سعی کن ی پتوی چیزی بزاری زیر کمر و پاهات موقع خواب .تا پاها ی کوچولو بالا تر باشه.
بده شوهرت شبا با روغن زیتون چربشون کنه

نه
از الان زوده ورم

نمک نخور

من ورم ندارم فعلا

سوال های مرتبط

مامان آسنات مامان آسنات هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهین💙 مامان شاهین💙 ۵ ماهگی
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی