الان پنج ماهمه خیلی کم بچه رو حس میکنم آیا این طبیعیه

۸ پاسخ

من انتی قدامی بودمینی الان ممکنه خلفی شده باشه هنوزحالیم نمیشه چیزی

اره طبیعی

من جفتم خلفیه از17هفته حس کردم الان بیشتر و محکم تر شده حرکاتش
نگران نباش بعضیا زود حس میکنن بعضیا دیر

منم پنج ماهم اصلا حس نمیکنم

5ماه😔

اره طبیعیه

منم همینطورم عزیزم انتی جفتم قدامی بود الان خلفی بازم حس نمیکنم میگن تا ۲۲هفته بگذره راحت حس میشه

من 23 هفته و 4 روزم کم حس میکنم رفتم صدا قلبش گوش دادم نرمال بود پس توم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری