۳ پاسخ

وای پسر منم اینجوریه همش میگم آخرش تو خواب سکته میکنم یهو گریه میکنه پا میشیم

بيشتر بخاطر دندوناشونه..ويهانم الان پاشد يكم گريه كرد خوابيد

دلدرد..

سوال های مرتبط