۱۰ پاسخ

سفالکسین ۵۰۰ هر ۱۲ ساعت یکی تا ۵ روز بخور

پماد ان ان بزن

اپلیکاتورداری؟

کلوتریمازل واقعا خوبه استفاده کن خوب میشی واگ میتونی عنبرنسابگیردودکن زیردامنت بدون شورت

پماد کلوتریمازول بزن خارشت گرفته میشه
با شامپو بچه یا شامپو واژینال بشور با سشوار خشک کن بدون شورت باش
اگ میتونی دامن بپوش

اول خودت با شامپو بچه بشور بعد پماد کلوتریمازل بزن شورت پات نکن حتما از این شورت نخی گل گلی بپوش

ان ان بزن
اگه نداری با شامپو بچه خودتو بشور

پماد خارش بزن

پماد کلوتریمازول بزن یه دامن بپوش هوا بخوره

پماد ان ان بزن

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی