عزیزم برای رفلاکس دارو چی میدی ؟
دکتر دخترت کی هست ؟؟
سلام جاریم از گالاکتومید استفاده میکرد میگفت شیرش خیلی زیاد شده
سلام عزيزم
در مورد قرص تجربه ای ندارم
ولی مادرها همیشه از پودر گالاکتومید
و قرص لاکتاول تعریف می کنند که باعث افزایش شیر شون شده
یکیش میتونی استفاده کنی
کمه جوش دلستر کلاسیک نوشابه هم شیر داشت
اگ بچت دختره هر روز دمنوش رازیانه دم کن بخور
از داروخونه قطره شیر افزا بگیر کله پاچه بخور سیرابی بخور آبگوشت سوپ جو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.