شیر افزا چی بگیرم ؟؟؟؟


کولیک رفلاکس پوشک غذای کمکی

۵ پاسخ

عزیزم برای رفلاکس دارو چی میدی ؟
دکتر دخترت کی هست ؟؟

سلام جاریم از گالاکتومید استفاده میکرد می‌گفت شیرش خیلی زیاد شده

سلام عزيزم
در مورد قرص تجربه ای ندارم
ولی مادرها همیشه از پودر گالاکتومید
و قرص لاکتاول تعریف می کنند که باعث افزایش شیر شون شده
یکیش میتونی استفاده کنی

کمه جوش دلستر کلاسیک نوشابه هم شیر داشت

اگ بچت دختره هر روز دمنوش رازیانه دم کن بخور
از داروخونه قطره شیر افزا بگیر کله پاچه بخور سیرابی بخور آبگوشت سوپ جو

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی