۵ پاسخ

کره گوسفندی خیلی خوبه ما بهش میگیم مسکه

من محلی گوسفندی و پاستوریزه گاوی میدم

حیوانی‌باید‌بهش‌بدی

اگر به پروتیین گاوی حساسیت نداره حیوانی بگیر گلم

گیاهی خیلی بده ، اصلا ایتفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی