۹ پاسخ

امرثز فهمیدم گیاهی خوب نیست همش پالم هست .گیاهی نریزید لطفا

هیچ کدام کره محلی

من حیوانی

حیوانی . اخه محصولات کارخونه ای کشور ما ک معلوم نیست چی توشه 🤦 حداقل حیوانی رو از جای مطمین میگیریم

گیاهی همش پالم هس ‌بدترین چیزه

حیوانی

گیاهی خوب نیست عزیزم ..

من میخوام گیاهی بریزم

من حیوانی میریزم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی