این مولتی خوبه !؟!


کولیک رفلاکس پوشک غذای کمکی

تصویر
۷ پاسخ

نه ترشه ماهان نمیخوره

عالیههه

دختر من کلا از همه مولتی ها به خاطر طعمشون بدش میاد
ولی آهنو میخوره

من پدیا و ویوا و ... رو امتحان کردم نخورد دکترش اینو نوشته امروز دادم برای اولین بار خورد
خداکنه بخوره اینو دیگه نمیدونم چی بدم اگه نخوره🫠

اینو گرفتم ولی خیلی بو داره بچم بزور قورت میده

اره من دخترم فقط اینو میخوره

من پدیا بست میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی