اولین چیزی که میاد سراغ زن گرگرفتگی ، بعد بی خوابی شبانه، یواش یواش بی نیلی حنسی و خشمی واژن تحریک نمیشی
علایم خاموش پوکی استخوان که باید ویتامین دی و کلسیم خورد
من خودم دچار یاعسگی زودرس شدم
وقتی دوماه پریود نشدم باردار نشدم رفتم دکتر زنان ، سریع برام آزمایش هورمونی نوشت که متاسفانه تایید شد
حالا شما اول بهش فکر نکن و نترس
ولی حتما برو دکتر آز مایش بده
خیلی چیزا میتونه موثر باشه مثلا تغییر توی تغذیه... تغییرات خواب ..
عصبی بودن و گر گرفتگی ولی ۴۰سال برات زوده جان برو دکتر
یه دکتر زنان برو شاید مشکل دیگه ای داری .علائمش هم یکیش اینه که بدنت گر میگیره طبق اونچیزی که شنیدم.
چند سالته مگه
شايد تنبلى دارى
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.