نه، من ۶ روز بهد تاخیر آزمایش دادم،یعنی ۵ هفته ۲۹۷ بود
من خیلی نگرانم زیاد درد زیر شکم دارم
نه من ۴۰۰بود
اگه دقیق سر ۶ هفتس نه طبیعی هم هست من یه روز کمترش یعنی ۵ هفته و ۵ روز زده بیشتر از ۳۰۰ ولی خداروشکر همه چی خوب پیش رفت بتام هفته هفت ۹۰ هزار و خورده ای شد اگه الان تازه ۵ هفته رو تموم کردی و رفتی تو ۶ کااملا نورماله اصلا ذهنتو درگیر نکن
بتا بسته به لقاح داره گلی زودی بالا میره نگران نباش از مرز خطر ناکی گذشتی
از الان به فکر این چیزا نباش اصلا خیلی هم خوبه
نه بابا من بعد ده روز تاخیر ۱۱۸ بودم
ن عزیزم
تایپیک های قبل منو بخون
من77بود اولین بار
ممکنه جلو عقب بشه
عزیزم هفته دقیق سونو مشخص میکنه
نه، اصلا خودتو درگیر بتا نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.