سلام مامانایی که جفتتون پایین بود چیکار کردید بعد چند وقت اوکی شد؟

۴ پاسخ

من بارداری قبلیم جفتم پایین بود .. استراحت بودم .. رابطه نداشتم خودش رفت بالا

عزیزم جفت خلفی لولانگ هم یعنی پایینه؟

شیاف استراحت من از اولین سنو پایین بود تا سنو وزن که رفتم گفت رفته بالا

سلام شیاف استراحت

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری