کسایی که جفتتون پایین بود چیکار کردین؟فقط استراحت

۳ پاسخ

استراحت کن، خم و راست نشو، پله نرو، پیاده روی نکن، رابطه نداشته باش، کمتر بشین، توی ماشین از سرعت گیر اروم رد شو

استراحت مطلق نه، اما تا جایی که میتونم برای هرکاری از جام پا نمیشم فقط در حد اینکه برای خودم میوه ای بیارم، یکم تو هال قدم بزنم. خم نمیشم و چیزی بلند نمیکنم.خونم طبقه دوعه تا جایی که بتونم بخاطرپله از خونه بیرون نمیرم. اما استراحت مطلقم ندارم که اذیت شم

جفت منم پایینه🥺
لکه بینی هم داشتید

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وچهارم بارداری