برای منم تو ان تی بود دکتر گفت نگران نباش خودش میره بالا
منم گفتم پایین بود تو انتی دکترم گفت کار سنگین نکن زیاد راه نرو و رابطه نداشته باش
بیرون زیاد نمیرم اما همه کارای خونه با خودمه با بچه کوچیک
تقریبی خیلی سخت نگرفتم
من استراحت بودموهستم جفتم رفت بالا
من که جفتم پایینه جرعت ندارم پامو از خونه بیرون بزارم
اگر دکتر استراحت مطلق داده باید هیچ کاری انجام ندی
من یادمه یوگا ک میرفتم یکی بود ک جفتش پایین بود یوگا هم میومد البته همه حرکتها رو نمیزد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.