۷ پاسخ

آره منم پایینه
خونریزی افتادم استراحت کردم و شیاف میزنم بهتر شدم

منم استراحت مطلق بودم آنومالی رفت بالا

اره باید استراحت کنی تا بره بالا

سلام گلم شما ماهی که باردار شدی فقط یکبار اقدام کردی؟؟؟

من نتونستم استراحت کنم اسباب کشی داشتم تنهایی

بله تا رفت بالا فک کردم دیگه راحتم میتونم برم گردش گفتن طول سرویکس پایین باز استراحت کن

بله استراحت بودم تا آنومالی بالا رفت

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری