ازمایش بده اگه مشکلی نداشتی قرص هیربیوتی بخور برامن معجزه بود.
من تنبلی و تیروئید دارم
دارم کچل میشم تازه له فکر درمان افتادم دارم میرم مزو
توروخدا نزار مثل من بشی زودتر برو پی درمان😭
هورمونی و تیروئید هم میتونه باشه
کم خونی، کمبود ویتامین دی
ب من گفتن هورمونیه قراره باز ازمایش بدم خیلی بد میریزه افسرده شدم
غیر از کمبود ویتامینها و کم خونی ممکنه به خاطر استرس و اضطراب هم باشه
شامپو بیوکسین و امتحان کن عالیه
منم کچل شدم از بس میریزه
کم خونی
کمبود ویتامین ب ۱۲
کمبود زینک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.