۷ پاسخ

من که اونقدرررررر شربت اشتها آور و مولتی اینا دادم که اثر کنه اشتهاش باز بشه و فلان
آخرش به این نتیجه رسیدم ، شربت راسیب دادم
وای نگم برات🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻
تو هم بگیر از داروخونه معجزه میکنه

دختر من با تغذیه و رسیدگی عالی۱۱نیم🥶

اخ اخ بچه وزن نگیره بهتره تا وزن‌کم‌کنه ادم دق میکنه🥴

دختر منم سرماخوردگی گرفته وزنش کاهش پیدا کرده ، دکترش گفت اگر تا ۲ هفته دیگه وزنش صعودی نشه براش آزمایش می‌نویسه

نمیدونم چقد درسته اینجور وقتا ک ب مامانم میگم دلسا وزن اضاف نکرده میگه شاید این ماه قد کشیده ن وزن 🤷🏻

رادمان ۱۷ اسفند تولدشه .
پارسال برای تولدش وزنش ۹۹۰۰ بود
حالا فکر کن تو یکسال کلا ۷۰۰ گرم وزن گرفته😐

رادمان منم الان چندماهه از ۱۰ و ۶۰۰ بالاتر نرفته .. دارو اشتها دارم تقویتی دادم ولی هیچی که هیچی

سوال های مرتبط