من که اونقدرررررر شربت اشتها آور و مولتی اینا دادم که اثر کنه اشتهاش باز بشه و فلان
آخرش به این نتیجه رسیدم ، شربت راسیب دادم
وای نگم برات🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻
تو هم بگیر از داروخونه معجزه میکنه
دختر من با تغذیه و رسیدگی عالی۱۱نیم🥶
اخ اخ بچه وزن نگیره بهتره تا وزنکمکنه ادم دق میکنه🥴
دختر منم سرماخوردگی گرفته وزنش کاهش پیدا کرده ، دکترش گفت اگر تا ۲ هفته دیگه وزنش صعودی نشه براش آزمایش مینویسه
نمیدونم چقد درسته اینجور وقتا ک ب مامانم میگم دلسا وزن اضاف نکرده میگه شاید این ماه قد کشیده ن وزن 🤷🏻
رادمان ۱۷ اسفند تولدشه .
پارسال برای تولدش وزنش ۹۹۰۰ بود
حالا فکر کن تو یکسال کلا ۷۰۰ گرم وزن گرفته😐
رادمان منم الان چندماهه از ۱۰ و ۶۰۰ بالاتر نرفته .. دارو اشتها دارم تقویتی دادم ولی هیچی که هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.