شیاف واژینال بهتره یا متعدی؟

۶ پاسخ

من همیشه مقعدی استفاده میکنم مقعدی جذبش بیشتره، چون سرکلاژم هستم سرویکسم کوتاه شده خیلی شیاف میزارم جلو انگار میخوره به یه چیزی درد میگیره همون مقعدی بهتره

ببین بستگی داره برا چی دکتر بهت داده باشه
معمولا بیشتر مقعدی میگن

مقعدی هم جذبش بهتره هم اگه لکه بینی داری برات بهتره

واژینال درصد گرفتن عفونت هست بعد ترشح خیلی زیاد میشه کلافه کنندس

مقعدی

پروژسترون؟
واژینال میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد