اصلا فرقی نداره هر کدوم که راحتی استفاده کن
من مقعدی نمیتونم شیاف ازم در میاد بیرون
واژینال میذارم
من سرویکسم کوتاه شده سرکلاژ شدم دکتر گفته مقعدی بزار
به من گفتن واژینال دردسر داره
مقعدی
من ک مقعدی استفاده میکردم
دکتر بمن گفت هیییییچ فرقی نداره،تازه واژینال آب میشه میریزه بیرون ولی مقعدی نه
مقعدی استفاده کن
من همشو واژینال گذاشتم ولی دردسرش و ترس ازعفونتش بیشتره اما برای طول سرویکس و جلوگیری از زایمان زودرس بهتره واژینال
مقعدی بهتره
اگر خونریزی داری مقعدی اگر نداری واژینال
من واژینال میزدم
دکتر میگفت مراعات کن که عفونت نگیری
در صورت خونریزی از مقعد میزنن
ولی از واژن دکتر من میگفت خیلی بهتر
من مقعدی استفاده میکردم
دکتر من گفته بود مقعدی مصرف کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.