۱۳ پاسخ

ن بابا هر ماهی سنش تغییرمیکنه رفتارای خوابش تغییرمیکنه

شاید تو واکسن و مریضی پسرفت کنه ولی دوباره تنظیمش کن خوش بحالت من که همینجور دارم رو پام تکون میدم. چجوری یاد گرفتی خوابشو تنظیم کنی؟

هی یادش بخیر پسر منم اونموقع ها اینجوری بود اماااا الان😁اون مارو میخوابونه خواهر

ی شب به هم بریزه خراب میشه 😂

چطوری خوابشو تنظیم کردی ؟🥲

منم دخترم ساعت 12یا 1شب می‌خوابه تا ظهر ساعت 12 با خودم خوابه فقط بلند میشه شیر میخوره باز میخابه

خوشبحالت این دوماهه شبانه روزبیدارم قیافه معتاداگرفتم خیلی دوران سختیه😭😭

ایول چیکارش کردی چ خوب میخوابه دختر من ۱۲ میخوابه ولی از ۶ بیداره اوسکلمون میکنه قشنگ😑

خوشبحالت مامان جان چیکار کردی برای تنظیم خواب ؟؟؟

دست راستت تو سر ما چیکار کردی اینطوری شد

انشالله ک بمونه
من ۱۲ تنظیم کرده بودم .ولی دو سه شبه نمی‌خوابه رو تایم
فعلا ک هنوز درگیرم 😭

چه عالی
چیکار کردی که تنظیم شد؟؟؟

الان که بیداره

سوال های مرتبط