۱۵ پاسخ

دغدغه تو آرزوی منه

خوبه ولش بزا بخابه
بچه ای شیر بخوره بخابه تو این سن خوب رشد میکنه
من دخترم ن خابش کمه ن زیاد روزا خیلی کم میخابه شبا هم یه بار بیدار میشه برا شیر باز میخابه تا ۷ صبح

خدا نی نی های قشنگتون رو حفظ کنه إن شاء الله🙏🏻
بر عکس دختر من که نه خواب داره نه خوراک
خوابش که خیلی کمه تازگی ها شیر هم نمیخوره درست، نمیدونم باید چیکار کنم؟!

پسر من تا ۲ ظهر تازه خواب شب میکنه 🤣 برا شیرم بیدار نمیشه ها چشم بسته گریه میکنه توی خواب شیر میدم بهش

پسر من همینجوری بود میگفتم زیاد میخابه الان اصلا نمیخابه 🥲

خوب بخوابه خوبه

😂😂😂نماز شکر بخون

هعی مال من شب از ساعت یک دو بیدار میشه تا ۷صبح میخوابه تا ظهر از وقتی بدنیا اومده من شب تا خود صبح بیدارم نشده که صبح شدن نبینم😭

جایی نگو ک زیاد میخابع یهو دیدی اصلا نخابید چشمش میزنن😂 🧿🧿🧿

والا کم‌میخابه... پسر من اگ‌جاییش درد نکنه ... ساعت ۱۰شب میخابه تا ۹صبح...‌۹بیداره تا ۱۱... و ۱۱میخابه تا ۱... دوباره ۳میخابه تا ۶ ... دوباره ۸میخابه تا ۹... و دوباره ۱۰تا ۹صبح ... حالا پسر من بیشتر میخابه یا دخترشما؟؟

ی بچه هم آرومه همش خوابه باز نگرانش میشن😑

بخوابه چیکارش داری

چه خوب
چجوری اینحوری کردیش
شیر خودتو میخوره یا شیرخشک

دختر منم همینه

پسر من تا ۱۲ میخابه توخوابم شیرمیدمش😂😂😂

سوال های مرتبط