راسته اگه لکه بینی داشته باشی بچه پسره؟

۲۲ پاسخ

نمیدونم....ولی دل شیر میخواد تو این شرایط بچه آوردن🤚

خیر همش خرافات

نه بابا

چه ربطی داره😂

نههه اصلا

من لکه بینی داشتم بچم پسر بود

نه لکه بینی نداشتم فقط اگه شب حالت تهوع داری پسره اگه صبح حالت تهوع داری دختره

من برا دخترم و پسرم هر دو تا ش داشتم

من هم برا پسرم داشتم هم دخترم😅

نه عزیزم ربطی ندارد

واسه منم بود قدیمیا میگفتن ولی درست نیست

نه بابامن اینحورنبودم بچمم پسره ربطی نداره

من تو دوتا بارداری لکه بینی داشتم بخاطر هماتوم و دوتا دختر دارم

😀😀😀😀🤣🤣🤣😂😂😂🤣

نه .اون به بدنت ربط داره .بعضی هماتوم دارن .نمیدونم جفتشون پایینه .لک میبینن.

اکثرا بله منم بود

نه بابا بی ربطه

نه سر دوتا دخترام‌لکه بینی داشتم بخاطر هماتومه

نه عزیزم من رو دخترم تا ۷ هفته فک کنم خونریزی داشتم مثل پری شدن

نه.سرپسر اولم داشتم چون هماتوم داشتم.الانم باردارم و پسره ولی ندارم

اکثرا ارع

برای من که اینطور بود ..علمی نیست ولی اکثرا همینه

سوال های مرتبط