من وعده های ظهر تاعصر رو مدیریت کردم با غذا و میوه و میان وعده و .... درکل کمتراز طول روز شیر خورد دخترم و خب خداروشکر تونستم روزه بگیرم، فک نکنم رو مقدار شیر هم زیاد اثر بذاره اخه افطار تا سحر جبران میشه البته دخترم به گفته دکتر دیگه باید ۳ وعده شیر بخوره برای همین نگران مقدار شیر نبودم
بچمخیلی به شیر وابسته هست امروز که روزه بودم شیرم کم شده بود بیشتر غذا خورد تاروزای دیگه همش چسبیده بود
نه فکر نکنم
نه کم نشد
واااا تویی ک شیر میدی چرا میگیری آخه ب خودت و بجه ظلم میکنی
عزیزم با این وضع اقتصادیو تغذیه های ضعیفو شیمیایی آدم عادی نمیتونه روزه بگیره مادره شیرده که واقعا عجیبه بتونه
هنوزبایه روزمعلوم نمیشه ولی دیگه بچه ها غذاافتادن.هرباربهونه میگیره یه چیزی میدم دستش سرش گرم میشه.دیگه خیلی غربزنه شیرمیدم . واسه همین زیاد روشیرخودم تکیه نداره
نه اسون گذشت
نه عزیزم کم نشد شکرخدا...
من که نگرفتم شیرم کمه معلومه که شیر را کم میکنه
ن واسه بچه شما ک یکساله خوبه اگه میتونید روزه بگیرید
نمیدونم. متوجه نشدم
نه خداروشکر کم نشد
من همینطوری شیرم کمه
روزه نمیگیرم والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.