من با بیمه تکمیلی رفتم سنو ان تی هیچی پرداخت نکردم.آزمایش خون غربالگری هم چون35 سالمه واسم سی وی اس نمیدونم همچین چیزی نوشته بود دوازده ملیون میشد نرفتم
سونو2700
ازمایش 1100
من ۱۲۰۰ سنو شد ازمایشم نمیدم وقتی سنو مشکل نداشت ازمایش چرا بدم
سونو۱۵۸۰
آزمایش ۱۱۰۰
سونو ۷۵٠
خون ۱۱٠٠
ان تی یک میلیون
غربالگری ۹۰۰ تومن
تکمیلی نداشتم
جفتش باهم نزدیک۴تومن
سونو 1500
آزمایش 1080
من که گرگانم اینجا ۶۶۰ تومن هزینه سنو شد ۱۰۸۰ تومن ازمایشش ،
ولی شهرا مختلف قیمتاش فرق میکنه شاید اونجا بیشتر باشه
برای من ۴/۲۰۰ شد بعدیش غربالگری دومه آزمایشع فقط
مشهدسونوبرای من شددوتومن وآزمایش تقریباهشتصدوخورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.