سلام
هزینه سونو nt چقدره؟
آزمایش که بعدش باید بری برا چیه؟

۱۱ پاسخ

من با بیمه تکمیلی رفتم سنو ان تی هیچی پرداخت نکردم.آزمایش خون غربالگری هم چون35 سالمه واسم سی وی اس نمیدونم همچین چیزی نوشته بود دوازده ملیون میشد نرفتم

سونو2700
ازمایش 1100

من ۱۲۰۰ سنو شد ازمایشم نمیدم وقتی سنو مشکل نداشت ازمایش چرا بدم

سونو۱۵۸۰
آزمایش ۱۱۰۰

سونو ۷۵٠
خون ۱۱٠٠

ان تی یک میلیون
غربالگری ۹۰۰ تومن
تکمیلی نداشتم

جفتش باهم نزدیک۴تومن

سونو 1500
آزمایش 1080

من که گرگانم اینجا ۶۶۰ تومن هزینه سنو شد ۱۰۸۰ تومن ازمایشش ،
ولی شهرا مختلف قیمتاش فرق میکنه شاید اونجا بیشتر باشه

برای من ۴/۲۰۰ شد بعدیش غربالگری دومه آزمایشع فقط

مشهدسونوبرای من شددوتومن وآزمایش تقریباهشتصدوخورده ای

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری